„Călătorești și câștigi!” este îndemnul Campaniei naționale de relansare a turismului local #NeamPornit, care are tot mai mulți susținători și o comunitate tot mai mare. Rețeaua de benzinării Petrom Moldova se alătură Maratonului #NeamPornit #Protejați - o activitate importantă în cadrul acțiunii de promovare a turismului local și a călătoriilor responsabile și va premia toți călătorii și promotorii destinațiilor turistice din Republica Moldova. Noul parteneriat a fost anunțat pe 24 iulie, în cadrul unui eveniment online.

Campania #NeamPornit #Protejați a fost lansată de Agenția de Investiții din Moldova și are ca scop de a promova și a susține relansarea graduală a turismului autohton prin respectarea măsurilor de protecție necesare pentru a preveni răspândirea COVID-19.

Rodica Verbeniuc, director general, Agenția de Investiții: “Apreciem înalt ralierea companiilor din sectorul privat la campania națională NeamPornit. Anume prin acest gest de solidaritate vor contribui la o acțiune de amploare și impact național, pentru a promova împreună potențialul turistic al țării. Sperăm că parteneriatul public-privat anunțat astăzi va fi urmat de alte companii cu responsabilitate socială corporatistă care activează în Republica Moldova, aducând plus valoare campaniei NeamPornit și vor bucura prin premii participanții la Maraton”.

Rețeaua de benzinării Petrom Moldova, care activează de 20 de ani pe piața autohtonă este prima companie ce s-a alăturat inițiativei și a decis să premieze participanții Maratonului #NeamPornit #Protejați.

Andrei Leahu, Șeful Serviciului Marketing Petrom Moldova: „Avem pliante în toate stațiile Petrom, care cuprind informații despre premiile pe care le oferim și cum pot fi ridicate. Premiile sunt legate strict de călătorii, de la cafea și sandvișuri până la carburanți gratis pentru a pune „Moldova în mișcare”. De asemenea, avem un concurs, în parteneriat cu Vinăria Gogu, prin care vom premia cu vinuri 50 cele mai creative fotografii cu destinații turistice locale, plasate pe rețelele de socializare.”
Doritorii de a participa la concurs pot găsi pliantul în cele 81 de stații Petrom Moldova sau în format electronic pe site-ul companiei și pe pagina web: www.neampornit.map.md.

Pentru a se înscrie în cursa Maratonului, participanții trebuie să facă o fotografie de la o locație turistică din cele 5 zone disponibile. Ulterior, să o plaseze pe rețelele de socializare cu haștagurile #Petrommd #Neampornit #Protejați și să prezinte aceste informații la una dintre stațiile PECO Petrom Moldova. Consistența premiilor depinde de numărul zonelor vizitate. Promoția va dura până la finele lunii septembrie.

Călătorii care nu au posibilitatea să treacă pe la stațiile Petrom pot promova în continuare destinațiile turistice pe care le vizitează pe rețelele de socializare și vor avea parte de premii simbolice, oferite de Agenția de Investiții.

Viorel Barbănouă, partener al „Profile Agency”: „Le mulțumim celor care ne sugerează locații prin intermediul site-ului și ne bucurăm că oamenii arată cum călătoresc protejat. Avem câteva zeci de participanți care au făcut postări cu locațiile turistice vizitate. Am creat un Top 5 cei mai activi promotori ai campaniei, pe care i-am anunțat pe pagina noastră și vor fi premiaț cu tricouri #NeamPornit.”

Pentru mai multe informații despre inițiativele campaniei, urmăriți pagina de Facebook NeamPornit sau pagina web: www.neampornit.map.md
Campania națională #NeamPornit a fost inițiată de Agenția de Investiții, instituție care promovează Moldova drept o destinație turistică cu experiențe autentice și neexplorate, pentru a diminua din efectele provocate de pandemia cu noul coronavirus. Campania este desfășurată în parteneriat cu Agenția Creativă „Publicis”, „Magenta Consulting”, „Profile Agency” și „Simpals”.

***

Agenția de Investiții împlinește 2 ani de activitate. Iată principalele activități și evenimente de promovare a Republicii Moldova drept destinație turistică:

• Conferința Globală a Turismului Vinicol a Organizației Mondiale a Turismului (UNWTO)
• 11 expoziții internaționale în 7 țări, la care au participat 83 de agenți economici din Republica Moldova
• 7 ateliere de lucru pentru dezvoltarea competențelor în turism, la care au participat 185 de persoane din 5 regiuni ale țării
• 3 webinare pentru reanimarea turismului – „Pastila după COVID-19”, care au acumulat circa 13 mii de vizualizări
• 8 sesiuni B2B pentru 81 de participanți, operatori de turism din Republica Moldova și alte țări
• 5 tururi de familiarizare pentru circa 70 de operatori turistici și jurnaliști din Germania, Italia, Republica Belarus, Federația Rusă și contribuții la realizarea a 3 emisiuni TV/online difuzate în afara țării
• Prima rută transfrontalieră Republica Moldova – România, „Voievodul Ștefan cel Mare și Sfânt”, care cuprinde 29 de obiective istorice și legendare și alte 80 de obiective de interes turistic din cele două țări, pe o distanță de 2000 km
• Sondaj național privind așteptările moldovenilor de la turismul intern
• Campania națională de relansare a turismului #NeamPornit