Agenția de Investiții “Invest Moldova” lansează săptămâna dedicată brandului de țară "Pomul Vieții"!

În această săptămână veți afla informații detaliate despre componentele brandului de țară, semnificația acestora, dar și despre modul de utilizare a simbolurilor de către antreprenori, pentru promovarea țării și a propriei afaceri.

Creat în 2014 „Pomul Vieții“ a reprezentat inițial brandul industriei turismului din Republica Moldova pentru ca, ulterior, acesta să obțină o conotație națională, devenind în 2018 un Brand de Țară.

Elaborarea identității Brandul de Țară “Pomul Vieții” a avut scopul să alinieze conținutul ofertei investiționale cu imaginea grafică, înglobând sectoarele economiei naționale, identificate drept strategice de Strategia Națională de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului. Astfel, “Pomul Vieții” a fost completat și stilizat cu simbolurile și mesajele industriilor destinate promovării, asigurând continuitate eforturilor anterioare de promovare.

În 2018, Pomul Vieții s-a îmbogățit cu un șir de elemente grafice, care îmbină simbolurile tradiționale cu cele moderne, făcând trimitere, pe lângă turism și vinificație, la alte 5 domenii strategice: industria ușoară, tehnologiile informaționale, automotive și electronică, infrastructură și energetică.

Astăzi brandul de țară este apreciat atât de către antreprenori, care înțeleg importanța acestuia pentru consecvența promovării imaginii țării noastre, dar și a afacerilor lor, cât și de partenerii și potențialii parteneri din străinătate.

Rămâneți cu noi în această săptămâna și aflați mai multe despre roadele pe care le puteți găsi pe ramurile Pomului Vieții.

Mai multe detalii puteți vedea pe pagina dedicată brandului de țară - www.pomulvietii.md

https://www.youtube.com/watch?v=_IqoGnmGhzA...