Situată la intersecția principalelor rute comerciale din Eurasia, Republica Moldova reprezintă un veritabil hub care adună experiența, continuitatea și diversitatea generațiilor care au modelat prezentul și ne influențează viitorul.

Acest mesaj este transmis de un simbol care exprimă în mod autentic identitatea vizuală a țării, care inspiră dragostea pentru viață, valorile libertății și călătoria eternă către izvoarele înțelepciunii.

Devenit Brand de Țară în 2018, Pomul Vieții este imaginea de țară  utilizată pentru promovarea comerțului, turismului și investițiilor. Prin intermediul elementelor sale, Pomul Vieții reflectă sectoarele strategice ale economiei naționale, invitând investitorii în Moldova - un loc propice pentru creștere și dezvoltare. 

Mai multe informații despre Brandul de Țară - Pomul Vieții și elementele structurale ale acestuia, precum și despre sub-brandurile brandului de țară găsiți pe pagina dedicată - https://www.pomulvietii.md/ 

Agenția de Investiții este unica instituţie mandatată să promoveze imaginea Republicii Moldova pe dimensiunea economică și investiţională, fiind administrator al Brandului de Ţară pentru buna poziţionare pe radarul economic internaţional.