Caiet de sarcini din 30 iulie 2024

privind contractarea serviciilor de comunicare în cadrul evenimentului național

Moldova Business Week

Informații generale:

Conform Hotărârii de Guvern nr. 439 din 28.06.2023, I.P. Agenția de Investiții are misiunea de a implementa politicile statului și de a contribui la dezvoltarea și creșterea economică a țării prin atragerea investițiilor, promovarea imaginii de țară și a exporturilor, dar și dezvoltarea instrumentelor de diplomație economică.

Pe parcursul anului de activitate 2024, Agenția de Investiții organizează și participă la diferite forumuri, expoziții și evenimente tematice, în cadrul cărora va putea prezenta, în vederea vizibilității și promovării climatului investițional și a ofertei de export, materiale video reprezentative. În perioada 16-20 septembrie 2024, Agenția de Investiții va organiza ediția nr 10 a evenimentului Moldova Business Week.

Organizat anual de Agenția de Investiții, Moldova Business Week este unul dintre cele mai importante evenimente economice ale anului care reunește investitori străini, antreprenori locali și de peste hotare, oameni de afaceri, experți și analiști economici, speakeri locali și internaționali precum și reprezentanți ai instituțiilor statului și ai misiunilor diplomatice acreditate la Chișinău. De asemenea, Moldova Business Week este cea mai mare platformă care conectează oamenii de afaceri și investitorii din diferite regiuni cu furnizorii de produse interne și furnizorii de servicii. Este un motiv pentru a analiza tendințele economice și politicile naționale în contextul global, relațiile cu vecinii și partenerii regionali.

Autoritatea contractantă: I.P. Agenția de Investiții, mun. Chișinău, Strada Eugen Doga, nr. 2.

Condiții de participare:

  1. Experiență dovedită în comunicarea strategică și integrată (conversia canaleleor și instrumentelor de comunicare, precum și coversia domeniilor (PR, CSR, advertising, Social Media, event etc) (exemple de campanii cu descifrările de rigoare)
  2. Experiență dovedită în comunicarea de criză
  3. Experiență dovedită în dezvoltarea strategiilor de comunicare (minim 2 exemple de strategii)
  4. Experiență în elaborarea speech-urilor si talking points (exemplificare) pentru speakeri
  5. Cunoașterea domeniilor de referință va constitui un avantaj: Infrastructură, IT, BPO, Real Estate, Agricultură,  Pharma, Turism medical, energie regenerabilă, etc
  6. Capacitate de a face copywriting în 2/3 limbi simultan (Ro si En)
  7. Minim 5 oameni în echipa alocată proiectului (Strategical team leader, PR and media relations expert, copywriter ro si ru (1 pers), copywriter en (1 pers), editor (i), media relations specialist, social media manager). Notă! Unele funcții pot fi combinate, dar este important să fie minim 5 persoane din echipa inhouse a companiei disponibili pentru proiect.
  8. Abilitarea echipei de a implementa proiectul respectiv în perioada iulie- septembrie 2024;

Alte condiții:

  • Odată numită câștigătoare a concursului, compania își asumă responsabilitatea de a implementa campania, în termenii prestabiliți;
  • Producerea tuturor materialelor se va face exclusiv în baza machetelor aprobate de Agenția de Investiții;
  • Toate materialele vor fi efectuate conform Brand Book-ului Agenției de Investiții și BrandBook-ul de țară;
  • Materialele obținute în executarea sau ca urmare a executării serviciilor ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini vor fi în totalitate proprietatea Beneficiarului. Astfel, I.P. Agenția de Investiții va avea dreptul de multiplicare și difuzare nelimitat, prin orice mediu și în orice format procesat, sau nu, al oricărei părți a materialelor audio sau a celor video, în orice perioadă de timp.

Obiectul Concursului: campanie de comunicare și promovare a evenimentului Moldova Business Week 2024

Specificații Tehnice:

Componenta campanieiPreț
1.           Comunicare strategică Definire mesaje comunicare campanieElaborare speech-uri la necesitateElaborare plan de comunicare și calendar activitățiPregătire notă informativă despre eveniment și domeniiElaborare Q&A pentru situații de criză150,000 MDL
2.           PR &Media Relation Stabilirea parteneriatelor mediaDezvoltarea și implementarea planului de participări la emisiuniPregătirea speakerilor pentru emisiuni (fișe de participare) Implementarea campaniilor de PR conform planului de comunicare Press point online pe durata evenimentuluiPregătirea și distribuirea press-kit-urilor la jurnaliști Media relations pre, during și post eveniment Raport de monitorizare media după fiecare campanie PR și raport final integral Raportul general al campaniei (cu toate componentele incluse, inclusiv KPI-uri) Pregătirea setului informațional pentru promovarea evenimentului prin intermediul ambasadelor RMSuport în realizarea materialelor pentru presa internațională (minim 1 material)Dezvoltarea conceptelor /scenariilor materialelor video din cadrul campaniei
3.           Producere video: Producere 1 video invite la MBW în limba română și englezăVideo Post Event. Desfășurare și rezultate – a fi discutat conceptul cu echipa 

Termenul limită de prezentare a ofertei: 5 august, 12:00.

Termenul de executare a contractului: 3 luni.

Ofertantul va depune oferta tehnică, oferta financiară și portofoliu:

1. Oferta tehnică va conține:

  • Informații generale despre ofertant și o descriere detaliată a serviciilor oferite și a modului de acordare a acestora, descrierea proiectelor realizate în ultimii 5 ani, capacitatea și dotarea tehnică.
  • Viziunea ofertantului în realizarea campaniei de comunicare și promovare.
  • Graficul de executare a lucrărilor.
  • Se va asigura conformitatea propunerii materialelor promoționale cu specificațiile tehnice, dar și creativitatea și conformitatea acestuia cu identitatea Agenții de Investiții.

2. Oferta financiară va cuprinde valoarea finală și totală a lucrului executat, inclusiv și toate taxele.

3. Portofoliu va cuprinde: exemple de materiale video executate anterior.

Metoda de evaluare:

Evaluarea ofertelor se va executa de către grupul de lucru pe achiziții al I.P. Agenția de Investiții, conform Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice și a procedurii de achiziții aprobate prin Ordinul Nr. 01 din 17 ianuarie 2024 al I.P. Agenția de Achiziții, cu privire la procedura de achiziții și crearea grupului de lucru pe achiziții.

Nr.Criterii de evaluarePunctaj maxim
1Oferta tehnică Se va analiza și evalua conformitatea ofertei tehnice cu specificațiile tehnice ale apelului de achiziții55
2Oferta financiară, calculată conform formulei = (Preț minim oferit de aplicanți) / (Prețul ofertei evaluate) x 10 puncte10
3Evaluarea Portofoliului Se va analiza și evalua relevanța și expertiza companiei în realizarea unor sarcini similare cu cele ale apelului de achiziții35
 Total100

Compania care va acumula punctaj maxim în baza evaluării conform celor 3 criterii de evaluare, va fi desemnată câștigătoare a concursului de achiziții.

În cazul în care mai mulți aplicanți, urmare a examinării, vor fi clasați pe locul I cu același număr de puncte, prioritate va obține candidatul care are experiență mai bogată în realizarea unor proiecte similare (i.e. Evaluarea Portofoliului).

În cazul interesului de participare vă rugăm să transmiteți oferta de preț pentru serviciile descrise în caietul de sarcini, până pe data de 5 august, ora 12:00 la adresa contabil@invest.gov.md