Pe 12 septembrie, au fost desfășurate întâlniri de lansare cu companiile selectate, în cadrul cărora au fost prezentate detaliile organizatorice și logistice ale viitoarelor misiuni de export.

Detalii despre misiuni:

Germania: 24 de companii moldovenești vor promova fructele proaspete și o selecție premium de băuturi alcoolice și nealcoolice.

România: 56 de companii vor explora oportunități internaționale în patru sectoare principale: fructe, produse alimentare, mobilă, băuturi alcoolice și nealcoolice.

Printre obiectivele programului „Export Missions” se enumeră sprijinirea afacerilor locale în extinderea pe piețele internaționale, dezvoltarea parteneriatelor strategice prin sesiuni B2B, și facilitarea încheierii de contracte și creșterea exporturilor.

Felicitări tuturor companiilor selectate! Le dorim mult succes în aceste misiuni importante, care vor contribui la consolidarea prezenței Moldovei pe piețele din Germania și România.

Programul Export Missions este implementat de Agenția de Investiții, în parteneriat cu Unitatea de Implementare a Proiectului Băncii Mondiale de Ameliorare a Competitivității (UIPAC).

Pentru mai multe informații despre program, vizitați site-ul nostru: ➡️https://invest.gov.md/export-mission/