80 de companii moldovenești au participat la Seminarul de Pre-briefing „Oportunități de Afaceri pe Piața României și Germaniei,” unde au accesat informații detaliate despre tendințele de consum și evoluția exporturilor pentru aceste piețe strategice.

În cadrul evenimentului au fost prezentate detalii importante pentru fiecare sector, inclusiv agenda misiunilor de export, întâlnirile B2B planificate și strategiile de abordare.

În cadrul misiunilor de export:

Germania: 24 de companii moldovenești vor promova fructe proaspete și o selecție premium de băuturi alcoolice și nealcoolice, vizând cererea pentru produse de calitate și autenticitate pe piața germană.

România: 56 de companii moldovenești vor explora oportunitățile în sectoarele de fructe, produse alimentare, mobilă, băuturi alcoolice și nealcoolice, prin întâlniri strategice B2B destinate consolidării parteneriatelor de durată și facilitării accesului pe piața românească.

Programul „Export Missions,” implementat de Agenția de Investiții, în parteneriat cu Unitatea de Implementare a Proiectului Băncii Mondiale de Ameliorare a Competitivității (UIPAC), are ca obiectiv sprijinirea afacerilor locale în extinderea pe piețele internaționale, dezvoltarea parteneriatelor strategice prin sesiuni B2B și facilitarea încheierii de contracte pentru creșterea exporturilor.

Pentru mai multe detalii despre program și activitățile viitoare, vizitați site-ul nostru: https://invest.gov.md/export-mission/